وضعیت صنعت مطلوب نیست

مرحبا با بیان اینکه وضعیت صنعت، خوش و مطلوب نیست،گفت: مسئولان ذیربط از تولیدکنندگان و صنعتگران در بخش های مختلف حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «غلامرضا مرحبا» پنجشنبه(۹ مرداد) در بازدید از شهرک صنعتی این شهرستان، اظهارکرد: در شهرک صنعتی آستارا ۲۱ واحد فعال و نیمه فعال وجود دارد.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت با بیان اینکه هشت واحد در شهرک صنعتی این شهرستان در حال احداث است، افزود: نامناسب بودن راه دسترسی از مشکلات اساسی شهرک صنعتی آستارا است.

 

وی تصریح کرد: کمبود زمین برای ساخت واحدهای جدید، نبود تصفیه خانه فاضلاب و تلفن ثابت از دیگر مشکلات شهرک صنعتی شهرستان آستارا است.

 

مرحبا از پیگیری برای راه اندازی فیدر برق شهرک صنعتی خبر داد و گفت: این اقدام با هدف جلوگیری از وارد شدن خسارت به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی انجام می شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت صنعت، خوش و مطلوب نیست خاطرنشان کرد: مسئولان ذیربط از تولیدکنندگان و صنعتگران در بخش های مختلف حمایت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی با نرخ بالا پرداخت می شود افزود: این مسئله در بازپرداخت تسهیلات مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

 

مرحبا با بیان اینکه ۵۰۰ میلیارد ریال برای احیای هفت واحد راکد در شهرک صنعتی آستارا نیاز است، تصریح کرد: دریافت این تسهیلات برای واحدهای تولیدی به صورت ویژه و جدی پیگیری می شود.

 

نماینده مردم بندر آستارا در خانه ملت رونق اقتصادی این شهرستان را به نفع کشور و استان گیلان دانست و گفت: از سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی انتظار این است با مشارکت دستگاه های ذیربط نسبت به رفع مشکلات موجود شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی اقدام کنند.

کد خبر 955224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha