توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به مناسبت دهه ولایت

کاربر گفت: همزمان با دهه ولایت و امامت، ۲ هزار پرس غذای گرم با همکاری کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام، مردم و بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

«علی کاربر » در گفتگ با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، در خصوص عناوین برنامه های دهه ولایت کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند اظهار کرد: این کانون فعالیت های فرهنگی و خدماتی زیادی در فاصله ۱۰ روز دهه ولایت برنامه ریزی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام بیرجند از برگزاری مرحله دوم قرعه کشی لیگ برتر کتابخوانی مسجد امام باقرالعلوم(ع) خبر داد و گفت: این مرحله همراه با اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان در دهه ولایت انجام می شود.

 

کاربر تصریح کرد:۲ هزار پرس غذای گرم با همکاری کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام، مردم و بنیاد بین المللی غدیر خراسان جنوبی تهیه و در این دهه بین نیازمندان توزیع می شود. 

 

وی  از تهیه یک سری از اقلام اصلی جهیزیه به مبلغ 15 میلیون تومان و اهدای آن به یک زوج نیازمند خبر داد و گفت: این سری جهیزیه با همکاری موسسه خیریه مسجد امام باقرالعلوم(ع) تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم(علیه السلام) بیرجند گفت: همزمان با دهه ولایت، حدود 2 هزار بسته فرهنگی تهیه و بین کودکان نیازمند توزیع می شود.

 

کاربر از حرکت کاروان شادی در سطح شهر بیرجند همراه با اجرای برنامه های متنوع در نقاط محروم شهر و اهدای جوایز ارزنده همزمان با شید عید غدیر خم نیز خبر داد.

 

وی گفت: تجلیل از تعدادی سادات معظم و فعال مسجدی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از دیگر برنامه ها کانون فرهنگی هنری مسجد باقر العلوم (علیه السلام) بیرجند در دهه ولایت است.

کد خبر 955429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha