افزایش  ۱۳۰ درصدی میزان تسهیلات اشتغال‌زایی ۳ ماهه در شاهین دژ

حبیبی گفت: میزان تسهیلات اشتغال‌زایی ۳ ماهه پرداخت شده در شاهین‌دژ نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

«فرهاد حبیبی»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال، به منظور ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان شاهین‌دژ، بیش از یک میلیارد و 70 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد شاهین‌دژ ادامه داد: میزان تسهیلات اشتغال‌زایی ۳ ماهه پرداخت شده در شاهین‌دژ نسبت به زمان مشابه سال گذشته 130 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول افزود: این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی جهت  ایجاد 26 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هزینه  شده است.

وی با بیان اینکه مردم خیر و نیکوکار شاهین‌دژ در سه ماهه نخست امسال بیش از 57 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد:  کمیته امداد این شهرستان در سه ماهه نخست امسال بیش از 968 میلیون تومان زکات جمع‌آوری  و برای رفع‌ نیازهای متعدد محرومان هزینه کرده‌ است.

حبیبی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 382 نفر از ایتام و فرزندان محسنین،  تحت حمایت کمیته امداد شاهین‌دژ بوده و از این نهاد خدمات همه جانبه حمایتی دریافت می‌کنند.

رییس کمیته امداد شاهین‌دژ تاکید کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و 363حامی نیکوکار با کمیته امداد این شهرستان همکاری داشته و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین شاهین‌دژ را عهده دار هستند.

وی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال  27 خانواده  دیگر،  به خانواده های  تحت حمایت کمیته امداد شاهین دژ افزوده شده  و از خدمات مختلف حمایتی  بهره‌مند گشته‌اند.

حبیبی اظهار کرد: پالایش و غربالگری مددجویان موجود، شناسایی و مشاوره در پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی، تکمیل و کیفیت بخشی مراکز نیکوکاری شهرستان و اهتمام در جمع‌آوری هرچه بیشتر صدقات و زکوات مردم،   از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد شاهین‌دژ تا پایان سال جاری است.

 

کد خبر 955534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha