۲۱۹ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع می شود

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه ۲۱۹ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع می شود، گفت: این بسته ها با اعتباری بیش از ۲۵ میلیون تومان از محل موقوفات تهیه شده اند و ۶ شهریور امسال بین دانش آموزان محروم توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام «اسماعیل مختاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند در خصوص اجرای پویش «مهر تحصیلی» اظهار داشت: این طرح هر سال از محل موقوفات برای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مستعد همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه پنج موقوفه با نیت کمک به دانش آموزان نیازمند در استان وجود دارد، ادامه داد: تاکنون 219 بسته لوازم التحریر از محل این موقوفات تهیه کرده ایم که یکصد و 32 بسته بین دانش آموزان در مقطع ابتدایی و 57 بسته دانش آموزان مقطع متوسطه توزیع می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: این بسته ها با اعتباری بالغ بر بیش از 25 میلیون تومان تهیه شده است و در نظر داریم تا این بسته ها را 6 شهریور امسال بین دانش آموزان نیازمند خراسان جنوبی توزیع کنیم.

 

حجت الاسلام مختاری با اشاره به بسته های لوازم التحریر تهیه شده در سال گذشته گفت: سال گذشته 82 بسته در مقطع ابتدایی و 26 بسته در مقطع متوسطه از محل موقوفات بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به هدف اجرای پویش «مهر تحصیلی» در استان اشاره کرد و افزود: هدف اجرای این پویش کمک به دانش آموزان نیازمندی است که مستعد رشد هستند اما از امکانات کافی برخوردار نیستند و امیدواریم با اجرای این پویش بتوانیم کمک خوبی به این دانش آموزان کرده باشیم.

 

وی در پایان بیان کرد: پویش «مهر تحصیلی» هر سال قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در تمامی استان ها برگزار می شود و هزینه این بسته ها از محل موقوفات مرتبط و مشارکت های مردمی و خیرین تهیه می شود، با اینکه شیوع کرونا ویروس باعث کاهش درآمد موقوفات شده اما این پویش در خراسان جنوبی رشد خوبی نسبت به سال گذشته داشته است.

کد خبر 955561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha