اجرای طرح ضیافت علوی در عید غدیر 

فهیمه برخان گفت: قصد داریم به مناسبت عید غدیر طرح ضیافت علوی را اجرا کنیم و به همین منظور در حال جمع آوری کمک های مومنانه مردم و خیرین هستیم تا بسته های معیشتی تهیه کرده و در بین نیازمندان و به ویژه افراد متضرر از کرونا توزیع کنیم.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به دهه ولایت و امامت گفت: قصد داریم به مناسبت عید غدیر طرح ضیافت علوی را اجرا کنیم و به همین منظور در حال جمع آوری کمک های مومنانه مردم و خیرین هستیم تا بسته های معیشتی تهیه کرده و در بین نیازمندان و به ویژه افراد متضرر از کرونا توزیع کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون، تهیه بسته های فرهنگی تبلیغی غدیر است که قصد داریم همراه با بسته های معیشتی توزیع کنیم.

وی بیان کرد: علاوه بر این در حال برگزاری ختم مجازی قرآن کریم و ختم صلوات ویژه اعضای کانون به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت، شادی روح حاج قاسم سلیمانی، شفای کلیه بیماران مخصوصا بیماران کرونایی و نابودی ویروس منحوس کرونا هستیم.

برخان به نحوه اجرای ختم مجازی قرآن کریم اشاره کرد و ادامه داد: تعداد جز های قرآن کریم بین اعضای گروه مجازی کانون تقسیم شده و روزانه چند جز قرآن کریم تلاوت می شود ان شاءالله تا عید غدیر قرآن کریم یک دور کامل ختم می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج عنوان کرد: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری فاطمیه ویژه گروه سنی کودکان، برگزاری مسابقه مجازی نقاشی با محوریت غدیر است و از این طریق می خواهیم کودکان را با غدیر آشنا کنیم.

وی ابراز کرد: به همین منظور کودکان می توانند با نقاشی واقعه غدیر را به تصویر کشیده و آثار خود را با کمک والدین به گروه مجازی کانون ارسال کنند ما نیز پس از بررسی به برترین های آثار جوایزی اهدا می کنیم.

برخان اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا جشن عید غدیر برگزار نمی شود اما سعی داریم از طریق فضای مجازی با انجام برنامه های فرهنگی و مذهبی، در راستای احیای غدیر و تبلیغ این واقعه مهم گام برداریم.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج بیان کرد: روز گذشته هم زمان با عید قربان با مشارکت اعضای کانون فاطمیه یک راس گوسفند قربانی به نیت شادی روح حاج قاسم سلیمانی ذبح شد.

وی افزود: گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین بیش از ۵۰ خانوار بی بضاعت محله مسجد توزیع شد.

برخان در خاتمه تاکید کرد: سردار سلیمانی در قلب و دل ما جا دارد و این کمتر کاری بود که می توانستیم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار و شادی روح این شهید والا مقام انجام دهیم و امیدواریم ثواب این انفاق به روح حاج قاسم شهید رسیده باشد.

کد خبر 955746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha