کاهش ساعت اداری خوزستان طی ۲ روز آینده

بن‌عباس از کاهش ساعت اداری سراسر استان در روزهای (۱۲ و ۱۳ مرداد) خبر داد و گفت: با توجه به افزایش دما و رطوبت هوا به دستور استاندار خوزستان ساعت پایان ادارات استان به ۱۲:۳۰ کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «امید بن‌عباس» شامگاه (شنبه 11 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و همچنین شدت بالای رطوبت، ساعت اداری سراسر ادارات در روزهای (یک‌شنبه و دوشنبه 12 و 13 مرداد) کاهش یافت.

 

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با بیان اینکه بر این اساس ساعت اداری از 13:30 به 12:30 کاهش یافت افزود: این اقدام با توجه به گزارش اداره کل هواشناسی و همچنین با دستور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان صورت گرفته است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به میزان برق مصرفی و به منظور کاهش بار از روی خطوط مدیران موظف به تعطیل کردن ادارات در این ساعت و خاموش کردن کلیه سیستم‌های سرمایشی و برق ادارات خود هستند .

 

بن‌عباس یاد آور شد: این تصمیم به منظور مدیریت مصرف، کاهش پیک باری شبکه، صرفه‌جویی در مصرف برق، پیشگیری از قطع احتمالی برق و حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است لذا از مردم نیز تقاضا داریم الگو مصرف برق را رعایت کنند.

 

کد خبر 955814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha