ادامه طرح دوره های تابستانی قرآن کریم به همت آستان عباسی

آستان مقدس حضرت عباس(ع) برگزاری درس های ویژه مربوط به طرح دوره های تابستانی قرآن کریم را به صورت الکترونیکی ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه قرآن کریم وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی در آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) برگزاری درس های ویژه مربوط به طرح دوره های تابستانی قرآن کریم را به صورت الکترونیکی با مشارکت گسترده قرآن پژوهان شش تا 15 سال در داخل و خارج از عراق ادامه می دهد.

 

شیخ «جواد النصراوی» مدیر موسسه قرآن کریم گفت: این موسسه هرساله برای برگزاری طرح دوره های تابستانی قرآن کریم تلاش می کند. امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری این کلاس ها متفاوت بود. به همین دلیل ما درس های قرآنی متعددی را به صورت الکترونیکی برگزار کرده ایم و در کنار آن به برگزاری درس هایی در زمینه فقه، عقاید، اخلاق و سیره نیز اقدام کرده ایم.

 

النصراوی افزود: تعداد زیادی از قرآن پژوهان داخل و خارج از عراق به صورت الکترونیکی در این کلاس ها شرکت کرده اند.

 

از سوی دیگر، «مصطفی الدعمی» مسئول مرکز رسانه در این موسسه گفت: این مرکز دو وظیفه اصلی در این طرح دارد. اولین وظیفه ضبط درس ها و تهیه آنهاست و دومین وظیفه انتشار روزانه درس ها و رساندن آنها به قرآن پژوهان از طریق شبکه های ارتباط اجتماعی وابسته به این موسسه است. این مرکز همچنین درخواست های قرآن پژوهان برای پیوستن به این طرح را می پذیرد.

 

گفتنی است، طرح دوره های تابستانی قرآن کریم از جمله طرح های مهم و اساسی در موسسه قرآن کریم وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) به شمار می آید.

کد خبر 955885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha