مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» در همدان برگزار می‌شود

عزیزی از برگزاری ، مسابقه «خطبه غدیر» همزمان با روز خبرنگار و عید غدیرخم خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه اهالی رسانه استان همدان برگزار می‌شود.

«فاطمه عزیزی هرمز» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان، گفت: به میمنت تقارن روز خبرنگار و عید غدیرخم مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» ویژه اهالی رسانه استان همدان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان گفت: به منظور آشنایی بیشتر فعلان حوزه مطبوعات استان همدان با عظمت غدیر و اهمت این عید بزرگ مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقه با همکاری خانه مطبوعات استان همدان و از کتاب «خطبه غدیر» که به سفارش معاونت تبلیغاتی آستان قدس رضوی و توسط نشر روزنه به چاپ رسیده، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ابراز کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ مرداد از طریق شماره ۳۸۳۸۰۵۷۱ و یا آیدی تلگرامی @Hmd_jahadثبت‌نام کرده و فایل Pdf خطبه از کانال رسمی خانه مطبوعات استان همدان به آدرس @khanematboathamedan دریافت کنند.

عزیزی بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم امکان برگزاری مسابقه به صورت حضوری، آزمون به صورت آنلاین در روز ۱۵ مرداد برگزار می‌شود و در پایان به ۵ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ سال گذشته نیز مسابقه کتابخوانی از کتاب «پوشش خبری» به قلم محمد سلطانی‌فر و شهناز هاشمی در هفته خبرنگار برگزار و با استقبال خوب فعالان رسانه‌ای مواجه شد.

کد خبر 955942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha