رزمایش کمک های مردمی، نهضتی خداپسندانه در کمک به محرومان و مستضعفان است

یوسفی گفت: رزمایش کمک های مردمی، نهضتی خداپسندانه در کمک به محرومان و مستضعفان است که باید با همت جمعی در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

« سید حسن یوسفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گلوگاه گفت: در اثر ویروس کرونا بسیاری مشاغل و به ویژه نیازمندان تحت تاثیر قرار گرفتند و تلاش داریم تا با کمک های مومنانه کمک کار این افراد باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: مرحله اول کمک مومنانه، با شیوع ویروس کرونا عملیاتی شد و کمک های بسیار خوبی در این بخش در بین افراد نیازمند توزیع شد.

 

وی اظهار کرد: مرحله دوم کمک مومنانه  در گلوگاه تحت عنوان احسان و تعاون برای کمک به نیازمندان و فقرا در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر آغاز شده است و تلاش شد تا کمک ها به نیازمندان واقعی رسیده و همه افراد نیازمند و خسارت دیده از کرونا از این بسته های معیشتی برخوردار شوند.

 

یوسفی گفت: رزمایش کمک های مردمی، نهضتی خداپسندانه در کمک به محرومان و مستضعفان است که باید با همت جمعی در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی تصریح کرد: طرح کمک مومنانه که به صورت سراسری در کشور از اردیبهشت ماه آغاز شد در شهرستان گلوگاه هم اجرا شد و تلاش شد تا با تهیه بسته های معیشتی که عموما از سوی خیرین تهیه و تامین شد، در بین نیازمندان توزیع شود و اکنون در مرحله دوم کمک مومنانه هم سعی در حمایت اقشار آسیب پذیر داریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم تا در این ایام نذورات و کمک های مردمی جمع‌آوری و در اختیار جامعه هدف قرار گیرد .

 

کد خبر 955955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha