امکان برگزاری آزمون کارت صلاحیت تدریس به صورت آنلاین فراهم شد

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری آزمون کارت صلاحیت تدریس به صورت آنلاین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «ابوالحسن حیدری» صبح امروز یک شنبه (۱۲ مردادماه) اعلام کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده در روند آزمون ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و با هدف تسریع و تقلیل سفرها و حفظ سلامت متقاضیان و شورای آزمون، تمامی آزمون ها با سرعت بیشتر و به صورت آنلاین، با نظارت و هماهنگی رابط کارت صلاحیت اداره کل انجام می گیرد.

 

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین با تاکید بر این که آزمون کارت صلاحیت تدریس بدون اخذ هیچ گونه وجهی از متقاضیان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مرجع رسمی صدور و تمدید کارت صلاحیت تدریس، دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و هیچ یک از ادارات کل به هر علتی مجاز به دریافت وجه برگزاری آزمون و صدور کارت نیستند.

 

حیدری، با اشاره به این که آموزشگاه ها و مربیان برای دریافت کارت صلاحیت تدریس هر چه سریعتر اقدام کنند، اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه کارت صلاحیت تدریس با نشانی aes.farhang.gov.ir جهت شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

 


گفتنی است؛ 74 آموزشگاه آزاد هنری دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  در خراسان شمالی فعالیت می کنند.
 

کد خبر 956049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha