۹۹ نیروی جدید با آزمون استخدامی جذب می شوند

اکرم گفت: با برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی ۹۹ نفر به کادر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان افزوده می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،« سیدمجتبی اکرم » درگفتگو با خبرنگاران ، به زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی اشاره داشت وگفت: این آزمون استخدامی در شهریورماه سال جاری با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه  ثبت‌نام این آزمون به ‌صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  انجام می شود اضافه کرد: ثبت نام از روز دوشنبه ۱۳ مردادماه آغاز و در روز پنجشنبه  ۲۳ مردادماه به پایان  می رسد.

 

وی با اشاره به لزوم دقت نظر داوطلبان در هنگام  ثبت‌نام  اظهارداشت: متقاضیان پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون، به‌ویژه در نظر گرفتن شرایط سنی، مدرک تحصیلی مرتبط، و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

اکرم با بیان این مطلب که  هیچ جذب نیرویی در مجموعه مدیریت درمان استان سمنان در سال گذشته انجام نشده است افزود: از طریق آزمون سالجاری ۹۹نفر در رشته های پشتیبانی و درمانی  جذب می شوند.

 

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان نفرات برگزیده پس از انجام آزمون کتبی و مراحل گزینش و مصاحبه، در بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان سمنان به‌کارگیری خواهند شد.

کد خبر 956063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha