اجرای رزمایش کمک مومنانه دهه امامت و ولایت در همدان

کریم پور گفت: با توجه به نذورات مردم در دهه امامت و ولایت انتظار می رود کمک های مردم خیّر و انقلابی استان در راستای دست گیری از افراد نیازمند در قالب بسته های حمایتی انجام شود.

«علی اکبر کریم پور » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت اولین مرحله رزمایش دهه امامت و ولایت با کمک خیرین استان  انجام می شود.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین (ع) همدان افزود: با توجه به نیاز امروز کشور در جهت گسترش ادامه نهضت کمک مومنانه که حضرت آقا در بیانات اخیر خود اعلام کرده اند باید با کار جهادی نهضت کمک به قشرهای ضعیف شکل بگیردتا بار دیگر کشور را از طراوت کمک به قشرهای ضعیف سرشار کنیم.

 

وی ضمن قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان همدان گفت: همدانی ها همواره در کارهای خیر و احسان پیشرو بوده و در یاری رساندن و کمک به نیازمندان پیشقدم هستند و بار دیگر فرامین حضرت آقا را با دل وجان پذیرفته و در سنگر کمک های خیرخواهانه ونهضت تعاون و کمک به قشرهای ضعیف سبقت خواهند گرفت.

 

وی خدمت به مردم و نیازمندان را در شرایط کنونی و حساس جامعه عین عبادت عنوان کرد و افزود: کمک مومنانه  جلوه های ماندگار نوع دوستی هم وطنان  است.

 

کریم پور  با اشاره به برگزار شدن مقطع دوم این رزمایش بزرگ گفت: مقطع دوم این رزمایش در دهه اول ماه محرم الحرام همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اجرایی می شود.

 

وی  گفت: شماره کارت بانک انصار  6273817010039570 شماره حساب   1-115014545-35-3810 و شماره شبا 150630381003511504545001 بنام قرارگاه مواسات مومنانه امام حسن مجتبی(ع) سپاه انصار الحسین(ع) جهت دریافت کمک های نقدی  هم استانی های بصیر و انقلابی معرفی می گردد.

 

وی اظهار داشت: مقطع سوم این رزمایش در دهه آخر ماه صفر انجام می گیرد که جزئیات بیشتر آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 956085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha