حذف مدارس سنگی روستاهای خوزستان ادامه دارد

قربانی گفت: در راستای حذف مدارس روستاهای سنگی خوزستان و ساخت فضای آموزشی ایمن و مستحکم در مناطق کم‌برخوردار، چهار کلاس درس پیش‌ساخته در مناطق عشایری ایذه نصب و تحویل دانش‌آموزان شد‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی قربانی» امروز (یک‌شنبه 12 مرداد) در جمع خبرنگاران، از اجرای فاز اول حذف مدارس سنگی در استان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های مستمر در خصوص حذف مدارس سنگی و ساخت فضای آموزشی ایمن و مستحکم در مناطق کمتر توسعه‌یافته و کم‌برخوردار، چهار کلاس درس پیش‌ساخته با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در مناطق عشایری ایذه نصب و تحویل دانش‌آموزان شد‌.

 

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس خوزستان رشد و شکوفایی فرزندان ایران زمین را نیازمند محیطی مناسب در جهت فراگیری علم و دانش دانست و افزود: انتظار داریم با مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه‌سازی شاهد فردایی بهتر برای سرزمین‌مان باشیم، هرچند تاکنون خیرین مدرسه‌ساز نقش بسزایی داشتند و از آنها قدردانی می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی طی سال‌های اخیر کمک  شایانی به توسعه فضاهای آموزشی در سطح استان خوزستان کرده است تصریح کرد: امسال نیز این روند با هدف حذف مدارس سنگی ادامه پیدا کرد.

 

قربانی در پایان به طرح تحولی آجربه‌آجر و همچنین حذف مدارس سنگی اشاره کرد و یاد آور شد: در راستای این طرح، چهار کلاس درس پیش‌ساخته در روستاهای قلعه مدرسه و کل نرگس منطقه سراک و روستاهای منجفکه و پلم‌باغی منطقه سوسن در شهرستان ایذه با اعتباری بالغ بر سه‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی نصب و تحویل آموزش و پرورش شد.

 

کد خبر 956145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha