«حمزه پیشقدم»  دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد شد

«حمزه پیشقدم» با حکم آیت الله صدیقی به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حامد ترکاشوند» ظهر امروز (۱۲ مرداد ماه) در آئین تکریم و معارفه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رویکرد جدید و پویاسازی این ستاد در کشور، اظهار کرد: معاونت‌های مطالبه گری و اجتماعی و همچنین آموزش، فرهنگ و رسانه در ستاد مذکور تشکیل‌ شده است.

 

مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر کشور ضمن تقدیر و تشکر از سرهنگ پاسدار «سید محمدفتح حسینیان» و امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: باید از ظرفیت های بسیار بالای این استان برای تبیین و تشریح رویکردهای جدید این فریضتین مغفول مانده و واجب الهی در کنار نماز، روزه، خمس، زکات و حج استفاده شود.

 

ترکاشوند از تبیین ۱۶ عرصه تخصص گروه‌های امر به‌ معروف و نهی از منکر خبر داد و یادآور شد: عرصه‌های اجتماعی، اداری، اقتصادی، بهداشت و درمان، تعلیم و تربیت، تفریحات سالم و ورزش، عفاف و حجاب، حقوقی فرهنگی، کارگری، گردشگری، مبارزه با مفاسد، محیط‌ زیست، مسئولین، مهندسی و هنر رسانه در ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر تعریف‌ شده است.
 


گفتنی است در پایان، حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین «حمزه پیش قدم» به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیرکل استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر کشور قرائت شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 956188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha