قاچاق کالا مانع رشد اقتصاد است

ثمینی، بر ضرورت جلوگیری از قاچاق کالا تأکید کرد کرد و گفت: قاچاق کالا جلوی رشد اقتصاد را می گیرد و از موانع رونق تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(12 مرداد) در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: جلوگیری از قاچاق کالا، رونق تولید و برطرف کردن موانع امری ضروری برای پیشبرد اهداف است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت اتاق اصناف و بازرگانی برای رفع موانع تولید، افزود: رونق اقتصاد نیازمند کنترل قیمت‌ها، حمایت از تولید داخلی، رونق تولید و اشتغال است.

 

وی با تأکید بر ضرورت حمایت دولت و برطرف کردن موانع و مشکلات تولید، اذعان داشت: با رونق تولید و برطرف کردن موانع به کمک اتاق اصناف و بارزگانی باید کیفیت محصول را ارتقا بخشید و جلوی واردات غیر مجاز گرفته شود.

 

ثمینی قاچاق کالا را مانع اشتغال زایی و به ضرر تولید داخلی عنوان کرد و یادآور شد: قاچاق کالا جلوی رشد اقتصادی را می گیرد، تعطیلی کارخانجات و بیکاری از پیامدهای قاچاق کالا است.

 

وی در ادامه بر ضرورت کنترل و نظارت در پیشگیری از قاچاق کالا تأکید و خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت  با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه باید نقش آفرینی کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار داشت: با ارتقای کیفیت محصول ایرانی باید زمینه رونق تولید افزایش یابد و در زمینه صادر کردن محصولات داخلی که قابلیت لازم را دارند، برنامه ریزی شود.


 

 

کد خبر 956191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha