کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان میزبان برگزاری برنامه های دهه ولایت است

محمدی، از برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این برنامه ها با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با زندگی حضرت علی (ع) و واقعه غدیر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمدجواد محمدی»، امروز(12 مرداد) در جمع خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه های با محوریت برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان کرد: برنامه های دهه ولایت با هدف آشنایی با زندگی حضرت علی (ع) و واقعه غدیر برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری مسابقه «غدیریه» برگرفته شده از کتاب نیایش درختان شامل گزیده‌ای از نهج البلاغه، معرفی شخصیت امیرالمومنین (ع)، قصه گویی قصص قرآنی و واقعه‌ی غدیر از جمله برنامه های اجرای است.

 

محمدی با بیان اینکه قصه گویی حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین کودکان برگزار خواهد شد، ادامه داد: قصه گویی  در فضای مجازی نیز برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بارگذاری خواهد شد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نقد و گفتگو با موضوع ولایت، پخش فیلم‌های متناسب با این ایام، نشریه نگاری با موضوع دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان است.

کد خبر 956199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha