مطالعه و بازنشر تحقیقات حوزه ولایت به گسترش فرهنگ اهل‌بیت (ع) کمک می‌کند

حجت‌الاسلام رستگار با بیان اینکه تحقیق و بازنشر مطالعات در حوزه امامت و ولایت کمک بسیاری به گسترش فرهنگ اهل‌بیت (ع) می‌کند گفت: امروزه فضای مجازی فرصت بسیار ایده‌آلی برای توسعه فرهنگ ولایی در اختیار ما قرار داده است.

«حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز با اشاره به اینکه امروزه یکی از ضرورت‌های جامعه بشری شناخت امامت و ولایت و همچنین شناخت مدیریت الهی است اظهار کرد: جهان از حکومت‌های مادی‌گرایی به شکل‌های مختلف خسته شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه نشانه‌های خستگی و افول حکومت‌های مادی‌گرا به وضوح مشخص بوده و این مهم در آمریکا بیشتر نمایان شده است افزود: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته توانسته تفکر و سبک زندگی ولایی را در جهان مطرح کند.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروزه در جهان فداییان بسیاری دارد تصریح کرد: تشیع جنازه شهید سلیمانی گواه این موضوع است که بسیاری از مریدان انقلاب اسلامی در سراسر جهان در اثر شهادت حاج قاسم حزن و ماتم گرفتند.

 

حجت‌الاسلام رستگار با بیان اینکه امروزه فضای مجازی فرصت بسیار ایده‌آلی برای توسعه فرهنگ ولایی در اختیار ما قرار داده است اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سخنانی فرمودند که «من معتقدم به جای تعقیبات مستحبی نماز به کار جهادی در فضای مجازی بپردازیم»؛ تحقیق و بازنشر مطالعات در حوزه امامت و ولایت کمک بسیاری به گسترش فرهنگ اهل‌بیت (ع) می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان مهم‌ترین مشکل را نبود شناخت کافی در حوزه‌های دینی دانست و ابراز کرد: در فضای رسانه‌ای پرهیاهوی جهان امروز باید تلاش‌های مضاعفی برای نشر فرهنگ ولایت انجام داد و تحقیق و به دست آوردن شناخت لازمه موفقیت در این راه است.

 

وی بر لزوم جریان‌شناسی دینی و سیاسی تاکید کرد و یاد آور شد: با توجه به حوادث امروزه یک جوان باید به مسائل روز احاطه کامل داشته و در جهت بیان حقیقت حرکت کند؛ با مطالعه در مورد ولایت قدر حکومت جمهوری اسلامی را بیشتر بشناسیم.

 

کد خبر 956257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha