شهروندان از کیسه‌های پارچه‌ای برای جابه‌جایی نان استفاده کنند

آریازنگنه گفت: با توجه به نکات بهداشتی در خصوص شیوه صحیح انتقال و جابه‌جایی نان توسط مردم، بر لزوم نهادینه کردن استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای و ممنوعیت پلاستیک به دلیل پیامدهای منفی بهداشتی تاکید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر ماهشهر، «ابراهیم آریازنگنه» صبح امروز (دوشنبه ۱۳ مرداد) در جلسه آرد و نان شهرستان بندرماهشهر، ضمن تبریک اعیاد و دهه ولایت اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و موضوعات مرتبط با این بخش، بحث کیفیت کمی و کیفی نان بوده که همواره مورد تاکید ما به دست‌اندرکاران این صنف است.

 

معاون فرماندار شهرستان بندرماهشهر افزود: بالا بردن کیفیت نان و حفظ حقوق مردم از اهمیت خاصی برخوردار بوده و از خبازان و نانوایان شهرستان می‌خواهیم با توجه به قیمت نان، نسبت به بالا بردن کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان نجیب از خود اهتمام بیشتری نشان دهند.

 

وی با توصیه نسبت به شیوه بهداشتی جابه‌جایی نان توسط شهروندان عنوان کرد: با توجه به نکات بهداشتی که مدت‌هاست کارشناسان بهداشت در خصوص شیوه صحیح انتقال و جابه‌جایی نان توسط مردم، بر لزوم نهادینه کردن استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای و ممنوعیت پلاستیک به دلیل پیامدهای منفی بهداشتی تاکید داشته و خواستار رعایت این موضوع شدند.

 

آریازنگنه اضافه کرد: اتحادیه نانوایان و مراکز بهداشت و ناظرین مرتبط مکلف بوده ضمن افزایش نظارت و بازرسی‌های کارشناسی خود به لحاظ تاثیرگذاری و ارتباط مستمر متصدیان نانوایان با مردم بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز تلاش مضاعفی کرده و در صورت عدم رعایت ملاحظات بهداشتی در مقابله با ویروس منحوس کرونا برخورد شایسته قانونی صورت پذیرد.

 

در پایان جلسه نیز گزارشات مرکز بهداشت درخصوص تخلف تعدادی از نانوایان متخلف و پلمپ و اعمال قانون آنها مطرح و بر اجرای مصوبات تاکید شد.

 

کد خبر 956347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha