توزیع غذای گرم در عید غدیر در مناطق کم برخوردار گلستان

​حجت الاسلام ولی نژاد گفت: هزاران پرس غذای گرم در روز عید غدیر در مناطق کم برخوردار استان گلستان توزیع می شود.

حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: براساس یک سنت حسنه از اول عید قربان تا عید غدیر به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است این دو عید برای اهل تسنن و تشیع جایگاه ویژه ای دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و با توجه به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی امکان برگزاری مراسمات، تجمعات و همایش هایی که در سنوات گذشته در این ایام برگزار می شود وجود ندارد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: برنامه هایی جایگزین در فضای مجازی در این ایام تدارک دیده شد و همچنین جمعی از طلاب متقاضی شدند که در این ایام از بیماران کرونایی عیادت کنند و اهدای گل به این بیماران در برداشته باشند و در حال مذاکره با دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص هستیم.

 

وی با بیان اینکه مسابقات مختلفی در فضای مجازی در این ایام تدارک دیده شده است، افزود: در روز پنجشنبه تجدید پیمانی همراه با عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت دهه امامت و ولایت خواهیم داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: بیش از 250 طلبه در روستاهای استان فعالیت می کنند و براساس پروتکل های بهداشتی در این روستاها با همکاری مرکز بهداشت برنامه هایی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه همچنین در این ایام به بحث مواسات و همدلی توجه شده است، افزود: بنا شده است که در این ایام کمک های خیران جمع آوری و در عید غدیر بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی تاکید کرد: بیش از 11 هزار پرس غذای گرم نیز در روز عید غدیر با حفظ پروتکل های بهداشتی در مناطق کم برخوردار استان گلستان توزیع خواهد شد.

 

کد خبر 956386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha