سیلاب به محورهای روستایی شهرستان قلعه گنج خسارت وارد کرد 

محمد بهبودی گفت: سیلاب عصر روز گذشته و دیشب به ۳۶۰ کیلومتر از راههای روستایی در شهرستان قلعه گنج خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «محمد بهبودی» گفت: سیلاب عصر روز گذشته و دیشب به 360 کیلومتر از راههای روستایی در شهرستان قلعه گنج خسارت وارد کرد.

رئیس اداره راه داری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج افزود: بارش شدید باران به ویژه در مناطق کوهستانی بالا دست موجب شد تا بیش از 360 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان دچار خسارت شود.

 وی با اشاره به خسارت سیلاب به 17 دستگاه آبنما در محورهای ارتباطی این شهرستان، ابراز کرد: در این فصل بارش باران های سیل آسا محورهای ارتباطی شهرستان قلعه گنج را از لحاظ سیلاب تهدید می کند که تقریبا در هر ماه بیش از 6تا 8 مورد بارندگی را داریم.

بهبودی با بیان این مطلب که برای بازگشایی و تیغ زنی راه های خسارت دیده دستگاه های راهداری به مناطق خسارت دیده اعزام شده اند، عنوان کرد: با اطلاع رسانی ستاد حوادث شهرستان و دهیاری ها در صورت نیاز به تیغ زنی لودر و گریدر برای بازگشایی و تیغ زنی به مناطق مورد درخواست اعزام می شود.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان قلعه گنج خاطرنشان کرد: عملیات تیغ زنی راه های روستایی که سیلاب موجب آبردگی و تخریب بستر این راه ها شده است، انجام می شود و متاسفانه چند روز بعد به دلیل تکرار بارش ها بایستی مجددا کار تیغ زنی انجام شود.

وی در خاتمه بیان کرد: با توجه به کمبود امکانات، عملیات تیغ زنی کلیه محورها از توان این مجموعه خارج است و نیاز به دستگاه های کمکی داریم.

کد خبر 956455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha