اجرای برنامه‌های عید غدیر توسط کانون میعاد اهواز

حجت‌الاسلام شریفی از برگزاری برنامه‌های ویژه عید غدیر توسط کانون میعاد اهواز خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام سید محمدرضا شریفی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: برنامه‌های جشن عید غدیرخم در کانون میعاد اهواز به دو صورت حضوری و مجازی و به صورت محدودتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری میعاد اهواز با بیان اینکه جشن عید غدیر ویژه دانش‌آموزان و نوجوانان به صورت حضوری برگزار می‌شود افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا دوره تابستانه به صورت کاملا محدود برگزار شد که بر همین اساس تصمیم به برگزاری مجازی بخشی از فعالیت‌های فرهنگی گرفته شد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مسابقه‌هایی که به مناسبت عید غیر برگزار می‌شود قصه‌خوانی غدیر است اضافه کرد: در این مسابقه دانش‌آموزان فایل صوتی خواندن بخشی از قصه‌های واقعه غدیر را ارسال می‌کنند و پس از بررسی به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

 

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه امسال توزیع بسته‌های غذایی جایگزین اطعام یک‌هزار نفری می‌شود تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با نانوایی‌های شهرک برق اهواز همزمان با روز عید توزیع نان صلواتی در منطقه انجام می‌گیرد؛ این طرح تلنگری برای حضور خیرین در تامین مواد غذایی نیازمندان است.

 

کد خبر 956669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha