ارتباط تصویری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با کانون های برتر فهما استان یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با هدف ارتباط با کانون ها در زمان شیوع ویروس کرونا، ارتباط تصویری با کانون ها برتر فهما استان یزد بر قرار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با شیوع ویروس کرونا و وضعیت هشدار در استان یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشستی مجازی با کانون های برتر فهما در خصوص فعالیت های جاری این ستاد در استان مطالبی ارائه کرد.

در این نشست که 5 کانون برتر در نخستین رویداد ملی فهما حضور داشتند از طریق برنامه اسکای روم این ارتباط انجام شد و فعالیت های کانون ها نیز تشریح شد.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: نخستین رویداد ملی فهما به صورت کشوری و با حضور بیش از 25 هزار کانون  فرهنگی هنری در سطح کشور برگزار شد که استان یزد نیز توانست رتبه های خوبی را بدست آورد.

وی افزود: امسال نیز این رویداد ملی با ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد انجام می شود و امیدواریم کانون ها فعال تر از سال گذشته در این رویداد حضور پیدا کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در خصوص برنامه های مهم ستاد کانونهای مساجد عنوان کرد: سه شنبه های تکریم،جشنواره روح مقاومت، شنبه های کتاب و برنامه های اوقات فراغت در اولویت برنامه هاست و کانونها سعی کنند با جدیت در این برنامه ها ورود پیداک نند.

 

کد خبر 956751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha