انتصاب اولین مشاور مسلمان در دانشگاه «کانتربری» نیوزیلند

دانشگاه «کانتربری» از انتصاب «ابراهیم عبدالحلیم» به عنوان اولین مشاور و مسئول امور دینی و مذهبی مسلمان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « indiaeducationdiary»،دانشگاه «کانتربری» از انتصاب «ابراهیم عبدالحلیم» به عنوان اولین مشاور و مسئول امور دینی و مذهبی مسلمان در این دانشگاه خبر داد.

 

«ابراهیم عبدالحلیم»،امام جماعت سابق مسجد «لینوود» کریستچرچ ،رئیس سابق فدراسیون انجمن های اسلامی نیوزیلند، سفیر سابق صلح نیوزیلند و معاون کنونی شورای میان ادیانی کریستچرچ حالا کار خود را به عنوان مشاور امور دینی و مذهبی در دانشگاه «کانتربری» آغاز کرده است.

 

وی در سال 2019 میلادی جایزه اتحاد میان ادیانی را به دلیل نقشی که به عنوان رهبر معنوی پس از حملات 15 مارس به مساجد کریستچرچ ایفا کرد،دریافت کرد.

 

مانند دیگر مشاوران ،مشاور مسلمان نیز برای فراهم کردن حمایت های معنوی از دانشجویان دانشگاه کار می کند ، به دانشجویان در مسائل و امور مربوط به دین مشاوره می دهد و ارتباط هایی را با دیگر ادیان و جامعه وسیع تر کانتربری برقرار می کند.

 

«ریوردند اسپانکی مور» مشاور ارشد دانشگاه کانتربری در این باره گفت: ما مفتخر به استقبال از «ابراهیم عبدالحلیم» به عنوان یکی از مشاوران دانشگاه هستیم که می تواند به ما در بهبود بخش معنوی زندگی دانشجویان کمک کند.

 

وی افزود: ما از همه دانشجویان و کارکنان دانشگاه می خواهیم بدانند که فردی در اینجا هست که آنها را درک می کند و آماده رسیدگی به مسائل و مشکلات آنها است.

 

کد خبر 956814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha