آماده سازی بسته های معیشتی و فرهنگی با محوریت تبیین خطبه غدیر خم

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت مواسات و همدلی مومنانه گفت: به مناسبت روز عید غدیر خم ۶۰۰ بسته معیشتی و فرهنگی با محوریت تبیین خطبه غدیر خم از طرف ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز اهداء می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه توزیع بسته های معیشتی به مناسبت عید سعید غدیر خم گفت: گرامیداشت روز عید غدیر خم به عنوان یکی از یوم الله اکبر ضروری است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: به همین مناسبت ویژه برنامه های متنوعی با محوریت خانواده در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار می شود که اهم آن توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی و فرهنگی است.

وی توضیح داد: توجه به نیازمندان و انفاق به مناسبت عید سعید غدیر خم یکی از اولویت های اصلی در میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است که هرساله شاهد اجرای آن هستیم، همچنین شرائط ویروس کرونا این امر را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.

مدیر ستاد فهما استان البرز مطرح کرد: این بسته های معیشتی در قالب اقلام فرهنگی است که کودکان و نوجوانان را نیز مورد توجه قرار می دهد و در جریان تبیین خطبه غدیر است.

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: در این بسته ها شکلات های رنگی با فرازی از خطبه غدیر ویژه کودکان و نوجوانان اهداء می شود که به این واسطه نسبت به اهمیت روز عید غدیر به عنوان روز ولایت و امامت توجه شود.

 

کد خبر 956892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha