دختران زهرایی بهشهر تجلیل شدند

عقیلی گفت: از دختران زهرایی بهشهری که در مسابقات حجاب و عفاف و نقاشی و دلنوشته هفته حجاب و عفاف بهشهر شرکت کردند و حائز رتبه برتر شدند؛ تجلیل به عمل آمد.

« سیده زهرا عقیلی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: تلاش برای نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه از وظایف مهمی است که برعهده تک تک ما نهاده شده است و باید این امر مهم الهی از دوران کودکی در بین فرزندان ما نهادینه شود. 

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بهشهر افزود: در هفته حجاب و عفاف، جامعه زنان سپاه بهشهر با توجه به شیوه ویروس کرونا، برنامه های مختلف فرهنگی را در فضای مجازی اجرایی کرد که یکی از این برنامه ها، مسابقه «طرح محجبه کردن من و عروسکم» بود که به همت قرارگاه فرهنگی شهید سید سجاد خلیلی و حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) سپاه ناحیه بهشهر اجرایی شد.

 

 

 

وی اظهار کرد: «طرح محجبه کردن من و عروسکم» با استقبال گسترده ای از سوی دختران و کودکان بهشهری مواجه شد و از بین عکس های ارسالی «زهرا کردمحلی» 6 ساله از بهشهر و « فاطمه قربانی» 4 ساله از بهشهر به عنوان برنده معرفی شدند و از آنان تجلیل شد.

عقیلی گفت: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع حجاب و عفاف هم از دیگر برنامه های فرهنگی در دوران کرونا و در هفته حجاب و عفاف بود که « حنانه سادات علوی» و « مهرآساد محمدی» به عنوان برنده معرفی شدند و همچنین در مسابقه حجاب را توصیف کنید هم « زینب محمدنژاد» از پایگاه نرگسیه بهشهر به عنوان دلنوشته برتر انتخاب و تجلیل شدند.

وی از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی به همت جامعه زنان سپاه بهشهر در هفته عفاف و حجاب خبر داد و اظهار کرد: همه این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا به ‌صورت مجازی برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بهشهر افزود: برگزاری مسابقات عفاف و حجاب در فضای مجازی از جمله فعالیت‌های جامعه زنان بهشهر در هفته حجاب و عفاف بود که محور این مسابقات شامل مسابقات عکاسی، رفیق شهید، جلسات هم اندیشی،  نمایشگاه حجاب فاطمی و نمایشگاه های مختلف با موضوع عفاف و حجاب بوده است.

 

عقیلی گفت: همزمان با شیوع مجدد ویروس کرونا و با توجه به نیاز مبرم مردم به استفاده از ماسک و دستکش، 500 ماسک و دستکش در هفته حجاب و عفاف به همت جامعه زنان بهشهر توزیع شد.

وی در ادامه از برگزاری دور جدید کمک های مومنانه به همت جامعه زنان در بهشهر خبر داد و افزود: جامعه زنان بهشهر، در راستای فرمایشات رهبری و همگام با همه جامعه در کمک به نیازمندان با تمام توان پای کار است تا با تهیه و توزیع سبد کالای معیشتی برای رفع نیاز نیازمندان تلاش شود.

 

عقیلی خاطر نشان کرد: در دهه ولایت و امامت هم با هدف ترویج ولایت مداری در فضای مجازی، مسابقات مختلف ، برنامه های متنوعی در دست اجراست تا روشنگری لازم در این بخش انجام شود.

کد خبر 956897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha