برگزاری جشنواره حافظان قرآن در دارالتحفیظ «الهادی (ع)»

عزیزی نیا از برگزاری جشنواه حافظان قرآن و جشن میلاد امام هادی (ع) به صورت آنلاین در موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» جهرم خبر داد.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از برگزاری جشنواره حافظان قرآن همزمان با میلاد امام هادی (ع) و عید غدیر خبر داد، گفت: طبق روال هرساله این موسسه قرآنی، جشنواره حافظان قرآن در سالروز میلاد امام هادی (ع) برگزار می شود، اما با این تفاوت که امسال این مراسم بدون حضور مخاطبان و در فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» افزود: این مراسم روز پنج شنبه، ۱۶ مرداد ماه از ساعت ۲۱ آغاز می شود که مخاطبان می توانند از طریق پیج های اینستاگرام به نشانی alhaadi114.irو  aligholami_clip با ما همراه باشند.
 

وی زمان اجرای این برنامه را به مدت 2 ساعت عنوان کرد و گفت: سخنرانی حجت الاسلام «حمید نجفیان»، اجرای برنامه شاد و استندآپ کمدی توسط «علی غلامی» و تجلیل از حافظان کل قرآن کریم موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» از جمله عناوین این برنامه است.

عزیزی نیا با اشاره به اینکه از بین افرادی که در این برنامه با ما همراه هستند قرعه کشی شده و جوایز ارزنده ای اهدا می شود، بیان کرد: از جمله این جوایز یک کارت هدیه 2 میلیون تومانی و 10 کارت هدیه یک میلیون ریالی است.
 

وی با اشاره به شرایط شرکت در قرعه کشی، خاطرنشان کرد: مخاطبان باید نام صفحه خود را زیر آخرین پست در صفحه دارالتحفیظ «الهادی (ع)» تگ کرده و اگر صفحه ای تکراری گذاشته شود از قرعه کشی حذف می شود.


مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ «الهادی (ع)» عنوان کرد: تنها افرادی در قرعه کشی برنده می شوند که در ساعت برگزاری برنامه به صورت مجازی، حضور داشته باشند.

 

عزیزی نیا در پایان با اشاره به اینکه این موسسه قرآنی  در سال های گذشته آیین جشن میلاد امام هادی (ع)» را با شکوه  خاصی برگزار کرده است، تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری «کرونا»، امکان برگزاری این برنامه به صورت  تجمع مهیا نبود اما از برگزاری برنامه جشن غافل نبوده و تلاش خودمان را برای هر چه زیبا و بهتر برگزار شدن این مناسبت انجام می دهیم.

 

کد خبر 956909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha