توقیف  خودرو حامل مواد ضدعفونی کننده در خرم آباد

سردار حاجیان نسب از توقیف یکدستگاه خوردو سایپا حامل مواد ضدعفونی کننده خارج از شبکه توزیع خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قاطع قانونی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سردار حاجی محمد مهدیان نسب»  امروز(14 مرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  ماموران بخش انتظامی زاغه شهرستان خرم آباد حین کنترل و گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یکدستگاه خودرو سایپا حامل بار مظنون که پس از توقیف و بازرسی از داخل خودرو مشخص  شده است این خودرو حاوی مواد ضدعفونی کننده (الکل اتانول 96درصد ) است. 

 

فرمانده انتظامی استان لرستان افزود: پس از انتقال خودرو به داخل مقر انتظامی و شمارش مشخص شد خودرو حامل 150 کارتن حاوی 2 هزار و 400 بطری 600 سی سی  الکل اتانول  درصد است.

 

وی با بیان اینکه  ارزش ریالی مواد مکشوفه یک میلیارد و دویست میلیون ریال است، ابراز کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای متهم، کالای مکشوفه تحویل مراجع ذی صلاح شده است. 

 

سردار مهدیان نسب گفت: متاسفانه عده اي  افراد سود جو و فرصت طلب با سوء استفاده از شرایط موجود به جاي همدردي با مردم، در جهت مطامع دنيوي خود به دنبال سودجویی از طریق نا مشروع هستند.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان اظهار کرد: از همه شهروندان می خواهیم  هرگونه اخبار و اطلاعاتی در این زمینه را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

کد خبر 956920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha