توزیع ۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش کارگری مازندران

نوری گفت: در قالب رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش کارگری استان مازندران توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «شهرام نوری» امروز(۱۴مرداد) در اجرای رزمایش شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه در کارخانه نکاچوب  با بیان اینکه مجموعه بسیج کارگری و کارخانجات در پی اوج گیری مجدد کرونا و آسیب دیدن اقشار مختلف به ویژه کارگران از این بیماری منحوس به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بردستگیری از نیازمندان لبیک گفته و نسبت به تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای اقشار آسیب دیده در بخش کارگری استان اهتمام ویژه دارد.

 

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا  با اعلام اینکه در رزمایش کمک مومنانه ماه رمضان ۱۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود:‌در این مرحله از نهضت مومنانه هم مراکز تولید، کارخانجات و شرکت‌ها پای کار آمدند تا بسته‌های معیشتی را تهیه و به دست نیازمندان برسانیم.

وی با بیان اینکه در قالب رزمایش شیفت ایثار بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد، اذعان کرد:‌ این طرح همزمان با دهه ولایت و امامت با همکاری گروه‌های جهادی  وکمک مراکز تولیدی با هدف  همدلی بین کارگر وکارفرما اجرا شد.

 

کد خبر 957073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha