توزیع کمک های مومنانه با رمز «یا علی ابن ابیطالب(ع)» در میاندرود

مسلمی از آغاز رزمایش کمک مومنانه با رمز «یا علی ابن ابیطالب(ع)» در شهرستان میاندرود خبر داد و گفت: ۱۲۰۰ بسته معیشتی با محوریت ائمه جمعه و جماعات مساجد تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی این شهرستان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیاوش مسلمی» امروز(14مرداد) به شیوع کرونا و بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی درپی تعطیلی کسب و کار ها برای جلوگیری از گسترش این ویروس منحوس اشاره کرد و گفت: امروز ما مسئولین نسبت به مردم وظیفه داریم اینکه درد مردم را بشنویم؛ مشکلات مردم را بشناسیم و در جهت رفع این مشکلات تمام توان خود را به خدمت بگیریم.

فرمانده سپاه کربلا به همت والای بسیجیان و گروه های جهادی استان برای اجرای رزمایش کمک مومنانه در بازه زمانی ماه رمضان تا عید فطر اشاره کرد و افزود: رزمایش کمک مومنانه را در یک مرحله پشت سر گذاشتیم و موجب خشنودی رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) شد.

 

وی با بیان اینکه در راستای لبیک به فرمایش معظم له اجرای مرحله دوم  رزمایش کمک مومنانه را در استان شاهد هستیم و این روحیه خدمت رسانی مردم به فقرا و توزیع خیرات برای نیازمندان به گونه ای گسترده است که تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: در آن دوران همه ی مردم و مسئولین برای کمک به جبهه های دفاع مقدس دست به دست هم کمک کردند امروز نیز هم نوایی و هم صدایی برای دستگیری از آسیب دیدگان کرونایی مشاهده می شود.


مسلمی با اشاره به اینکه در نهضت کمک‌های مومنانه نهادها، کارخانجات و دستگاه‌های اجرایی در کنار گروه‌های جهادی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد:‌همه دست به دست هم دادند تا بخشی از آلام و درد نیازمندان را برطرف کنند.
 

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان مازندران با قدردانی از ائمه جمعه و جماعات برای ایجاد بستری برای خدمت به نیازمندان، یادآورشد: مرحله اول نهضت کمک‌های مومنانه با رمز «یا علی ابن ابیطالب(ع)»، در شهرستان میاندرود با توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته بین نیازمندان  آغاز شد.

 

وی گفت: در دهه اول محرم حسینی و دهه آخر ماه صفر نیز توزیع بسته های معیشتی را خواهیم داشت.

 

*توزیع 1200بسته معیشتی در میاندرود

«جعفر اصغری» نیز در ادامه این این مراسم اظهار کرد: در ادامه رزمایش موفق و اثربخش کمک مومنانه در ماه رمضان که موج امید و رضایت را در جامعه ایجاد کرد تلاش داریم درپی لبیک به فرمان رهبری (مدظله العالی) رزمایش کمک مومنانه را از باز زمانی دهه ولایت و امامت تا اربعین حسینی با هدف کاهش آلام نیازمندان داشته باشیم.

فرمانده سپاه میاندرود اگفت: در مرحله اول رزمایش مواسات در ماه رمضان امسال 1450 خانواده آسیب دیده از کرونا شناسایی شدند و 6هزار بسته معیشتی با همکاری کمیته امداد و بهزیستی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه امروز در آستانه فرارسیدن عید غدیر در مرحله اول رزمایش دوم کمک مومنانه 1200 سبد کالا تهیه و شامگاه (14مرداد) در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت، افزود: در دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر نیز این رزمایش تداوم خواهد داشت.

 

اصغری با بیان اینکه بخشی از آسیب دیدگان کرونایی از قشر زحمت کش کارگر هستند و باید در این رزمایش مورد توجه باشند، گفت: شرکت نکا چوب نیز برای اجرای این رزمایش کمک کار سپاه میاندرود بوده است.

 

کد خبر 957096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha