مسابقه تیراندازی روز خبرنگار در بندر آستارا برگزار شد

مسابقه تیراندازی گرامیداشت روز خبرنگار در شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مسابقه تیراندازی گرامیداشت روز خبرنگار با شرکت خبرنگاران خبرگزاری های رسمی کشور در محل محوطه حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده شهری آستارا برگزار شد.

 

در این مسابقه که خبرنگاران شرکت کننده با اسلحه بادی به رقابت پرداختند، مهدی حسین نژادی از خبرگزاری مهر، رامین بشرویه از خبرگزاری ایسنا و عیسی پاشاپور از خبرگزاری ایرنا حائز مقام های برتر شدند.

 

این مسابقه که به همت بسیج رسانه بندر آستارا و با همکاری حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری و روابط عمومی سپاه ناحیه آستارا و با داوری نوید دوزنده و حامد آزادمرد برگزار شد به نفرات برتر جوایز نقدی و غیرنقدی اهدا شد.

 

«نوید دوزنده» در حاشیه برگزاری این مسابقه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت و افزود: خبرنگاران به عنوان دیده‌ بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواست ها و نیازهای مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.

 

فرمانده حوزه بسیج شهید نقیب زاده شهری آستارا با بیان اینکه خبرنگاران وظیفه و رسالت سنگینی در جامعه بر عهده دارند، تصریح کرد: خبرنگاران چشم بینا، زبان گویای مردم و گوش شنوای جامعه هستند.

 

دوزنده گفت: برگزاری مسابقات ورزشی باعث ایجاد نشاط و شادابی در بین اصحاب رسانه می شود و امسال مسابقات مختلف ورزشی را برای اصحاب رسانه برنامه ریزی کرده ایم.

کد خبر 957179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha