بمباران نوار غزه برای انحراف بحرانی داخلی اسرائیل است

جنبش مقاومت فلسطین ، حماس می گوید ، حملات هوایی اسرائیل علیه مناطق مسکونی نوار غزه تلاش رژیم صهیونیستی برای انتقال بحرانی داخلی خود به این منطقه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، جنبش مقاومت فلسطین ، حماس می گوید ، حملات هوایی اسرائیل علیه مناطق مسکونی نوار غزه تلاش رژیم صهیونیستی برای انتقال بحرانی داخلی خود به این منطقه است.

 

هواپیماهای جنگی اسرائیل در ساعات ابتدایی دوشنبه چندین مکان را در مناطق مرکزی و جنوبی نوار غزه را بمباران کردند. ارتش اسرائیل در بیانیه ای ادعا كرد كه آنها به مواضع متعلق به حماس مستقر در غزه حمله كرده و این حملات هوایی در پاسخ به حملات موشكی بوده است.

 

فوزی برهوم ، سخنگوی حماس گفت که تجاوز جدید اسرائیل با هدف از بین بردن توجه به وخیم تر شدن اوضاع سیاسی در داخل اسرائیل برای انحراف افکار از سوی فسادهای بنیامین نتانیاهو است.

 

نتانیاهو ، اولین نخست وزیر محاکمه شده در دادگاه های اسرائیل است که ساکنان سرزمین های اشغالی خواستار استعفای او شده اند. نتانیاهو علاوه بر فساد اخلاقی به فسادهای مالی و اداری نیز متهم است.

 

در هفته های گذشته هزاران نفر از ساکنان سرزمین های اشغالی در مقابل خانه شخصی نتانیاهو در بیت المقدس تجمع کرده و خواستار استعفای او شدند.

 

در حالی نوار غزه هنوز تحت محاصره اسرائیل قرار دارد که در خود این رژیم نیز وضعیت بیکاری و بحران کرونا بیداد می کند.

 

طی یک دهه گذشته دو میلیون فلسطینی ساکن نوار غزه تحت محاصره با مشکلات زیادی روبرو هستند.

کد خبر 957252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha