بیش از ۶۷۰ مدرسه غیراستاندارد و تخریبی در استان هرمزگان وجود دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: بیش از ۶۷۰ مدرسه غیر استاندارد و تخریبی در استان هرمزگان وجود دارد که بازسازی ۱۷۰ مدرسه در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «سید فخرالدین هاشمی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۶۷۰ مدرسه غیراستاندارد و تخریبی در استان وجود دارد که امیدواریم با مشارکت بیشتر خیران و نگاه ویژه دولت تا چند سال آینده این مدارس بازسازی و ایمن شوند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۰ مدرسه تخریبی در هرمزگان در دست بازسازی است، افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده از این شمار ۹۰ مدرسه مهرماه و ۸۰ مدرسه دیگر دهه فجر آماده و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.

 

هاشمی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۲۰۰فضای آموزشی میان استانداری هرمزگان و سازمان نوسازی کشور، گفت: این میزان فضای آموزشی که یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس درس را شامل می‌شود تا مهر ۱۴۰۰ به اتمام می‌رسد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان یادآور شد:از این تعداد ۳۵۰ کلاس درس مهرماه امسال آماده بهره‌بردای است و ۲۵۰ کلاس درس دیگر نیز دهه فجر آماده می‌شود و بقیه آن نیز تا سال تحصیلی جدید در سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

 

کد خبر 957283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha