آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در قرچک

مرحله دوم رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه به مناسبت دهه امامت و ولایت با حضور مسئولان شهرستان ، گروه های جهادی و بسیجیان ولایتمدار در سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، در این رزمایش صمد سلطانی فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ویژه گروه های جهادی ، بسیجیان و مردم ولایتی شهرستان اظهار داشت:گرامی میداریم دهه ولایت و امامت و و عید غدیر و سلام و درود برشهدای سلامت در جای جای ایران اسلامی و امیدواریم با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم این ویروس منحوس را نابود کنیم.

وی ادامه داد: امروز در  آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه ۵ هزار بسته معیشتی و ۸ جهیزیه بین نیازمندان و آسیب دیدگان از این بیماری  که توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج  شناسایی شده باهمکاری مردم خیر، بسیجیان وحوزه و پایگاه های مقاومت توزیع می گردد.


فرمانده سپاه قرچک در پایان افزود: ان شاالله رزمایش در دو مرحله ۳ هزار بسته امروز و ۲ هزار بسته در روز پنجشنبه بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا  که لبیک به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌باشد توزیع خواهد شد.

کد خبر 957290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha