بیانیه حماس در واکنش به انفجار بیروت

جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به انفجار روز گذشته بندر بیروت که به کشته و زخمی شدن هزاران نفر انجامید، بیانیه‌ ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مرکز اطلاع رسانی فلسطین»، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای این مصیبت بزرگ را به ریاست جمهوری، دولت و ملت لبنان تسلیت گفته و با آنان ابراز همدردی کرد.

 

 

حماس تاکید کرد که ما همبستگی کامل خود را با لبنان در این مصیبت بزرگ با هرآنچه در اختیار داریم و در تمامی زمینه‌ها اعلام می‌داریم.

 

جنبش حماس ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های شهدا و طلب شفای عاجل برای مجروحان، گفت: لبنان از این مصیبت نیز گذر خواهد کرد و بر محاصره و اعمال فشارها غلبه کرده و به یاری خداوند قوی ‌تر و متحدتر از قبل خواهد شد.

 

جنبش حماس از تمامی گروه‌ها و جریان‌های مختلف فلسطینی به خاطر تحرک فوری برای کمک‌رسانی به مردم لبنان در این مصیبت تقدیر کرد و خواستار اقدامات مثبت بیشتر در این راستا شد و گفت: شهادت شماری از فلسطینیان در این حادثه خود بیانگر وحدت خون و سرنوشت دو ملت فلسطین و لبنان است.

 

در پایان این بیانیه آمده است: از خداوند بزرگ و توانا خواستاریم لبنان را از هرگونه بلا و مصیبت دور نگه دارد و ثبات و امنیت را در این کشور برقرار سازد.

کد خبر 957408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha