کانون بیت الاحزان ریگان با خدمات مومنانه متعدد در تدارک برگزاری عید غدیر خم است

کانون فرهنگی هنری بیت الاحزان مسجد فاطمه الزهرا ریگان با خدمات مومنانه متعدد در تدارک برگزاری عید غدیر خم است.

علی ابراهیم پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از تدارک بچه‌های مسجد فاطمه الزهرا  ریگان برای دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: برای جلوگیری از تجمعات در روز عید غدیر خم برنامه های مختلفی پیش بینی کردیم.




مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الاحزان ریگان از برگزاری مسابقه‌ خطبه غدیر و روایت خوانی غدیر؛ اطعام فقرا، توزیع بسته‌های معیشتی؛ توزیع 250 وعده غذای گرم بین نیازمندان و مستمندان به مناسبت عید غدیر خبر داد.

 



وی با بیان اینکه کمک های مومنانه از سوی فعالان کانون بیت الاحزان  به 100 نیازمند اعطا می شود؛ مسابقات مجازی و برپایی ایستگاه های صلواتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه با توزیع ماسک بین افراد را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده اعلام کرد.

 


 
ابراهیم پوراز برگزاری مسابقه فرهنگی خطبه غدیر در فضای مجازی هم خبر داد و اظهارداشت: این مسابقه که از شب میلاد امام هادی علیه السلام آغاز شده به صورت روزانه برگزار می شود و برای برگزیدگان جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است.
 

 



وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی به عنوان یکی دیگر از برنامه های دهه امامت و ولایت اشاره کرد و ادامه داد: به منظور کمک رسانی به محرومین و نیازمندان هم تعدادی سبد ارزاق در دو مرحله توزیع شده به طوری که برای 100خانوار نیازمند در هر بسته به ارزش 300 هزار تومان و در مرحله دوم 400 بسته به ارزش هر یک 350 هزار تومان میان نیازمندان توزیع شد.

 



ابراهیم پور افزود: پخش ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی به تعداد دو هزار و ۵۰۰ واحد خانه در محدوده مسجد انجام و به هر خانه دو عدد ماسک، دو دستکش و یک عدد الکل داده شد.
 

 


وی با اشاره به اینکه با تعدادی از آرایشگاه های مردانه، نانوایی ها و بستنی فروشی برای ارائه رایگان خدمات به میمنت عید غدیر خم هماهنگی شده که هزینه ها توسط بچه های مسجد پرداخت خواهد شد؛ گفت: علاوه بر اینها، به منظور توجه به تاکیدات رهبری توسط بچه های کانون بیت الاحزان مسجد فاطمه الزهرا در روز عید قربان گوشت قربانی در میان نیازمندان توزیع شد.

 

 

 

کد خبر 957477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha