حجت الاسلام معتمدی اهمیت توجه به امر آموزش در فعالیت‌های هنری را مورد تاکید قرار داد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با اعضای انجمن موسیقی استان اهمیت توجه به امر آموزش در فعالیت‌های هنری را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» در دیدار با اعضای انجمن موسیقی استان اصفهان با تبریک ولادت امام هادی علیه السلام و دهه امامت و ولایت بر لزوم جهت دهی ظرفیت این انجمن برای هدایت و نظارت بر فعالیت آموزشگاه‌های آزاد موسیقی تاکید کرد و گفت: انجمن موسیقی استان می‌تواند بازوی معاونت امور هنری اداره کل در اجرای فعالیت‌ها باشد و این مسئله فرصتی است که موجب هم‌افزایی می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اهمیت توجه به امر آموزش را مورد تاکید قرار داد و افزود: آموزش صحیح از قابلیت، ظرفیت و حساسیت خاصی برخوردار بوده و ابزار مخصوص به خود را می‌طلبد و آموزش تخصصی نیز شرایط مربوط به خود را دارد که یکی از آنها ایجاد فضای آرام و معقول برای هنرجو و یا هرکسی است که در معرض آموزش قرار می‌گیرد و آموزشگاه‌های زیر مجموعه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی لازم است این نکات را در نظر بگیرند.

 

وی با بیان اینکه لازم است به شخصی که مجوز تاسیس آموزشگاه‌های آزاد هنری اعطا می‌شود آموزش‌های لازم در خصوص دستورالعمل‌ها داده شود، تصریح کرد: آموزش یک مربی باید جهت دار باشد و اگر جهت نداشته باشد بی‌فایده است.

 

حجت الاسلام معتمدی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش‌های الهی و انسانی در همه عرصه‌های هنری خاطرنشان کرد: انجمن موسیقی استان لازم است به عنوان محور و مرکز ثقلی برای فعالیت‌های مرتبط با حوزه موسیقی استان باشد و یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های خود را توجه جدی به حوزه آموزش هنر اصیل و فاخر و سرودهای انقلابی قرار دهد.

 

در ابتدای این دیدار اعضای انجمن موسیقی استان اصفهان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون شرایط و وضعیت موسیقی استان پرداختند./

کد خبر 957482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha