اقدامات و دستاوردهای دولت به درستی اطلاع رسانی شود

حجت الاسلام خدایاری گفت: اقدامات و دستاوردهای دولت با توحه به شرایط جامعه و درگیری با ایپدمی کرونا بدرستی اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «حجت الاسلام ناصر خدایاری»، در اولین جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغی ستاد گرامیداشت هفته دولت، که امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداری ارومیه و کارشناسان این بخش در سالن اجتماعات استاد صدری افشار برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه با ویروس خطرناک کرونا و تامین همزمان نیازمندی های ضروری مردم از اقدامات اساسی اخیر دولت است که باید توسط ارگان ها ارائه شود.

وی تصریح کرد: در این راستا دو اقدام همزمان پیش می رود که اولی سلامت مردم و دولت در کنار هم و دوم اینکه اقتصاد آسیب نبیند چون اگر اقتصاد دچار آسیب شود مردم نیز متضرر خواهد شد که معضل بزرگی خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: با توجه به اینکه در سال پایانی دولت تدبیر وامید قرار داریم ارائه اقدامات این دولت امسال بسیار مهم بوده و باید اطلاع رسانی صحیح و جامع در این هفته دولت جاری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ارگان ها باید از ظرفیت آگهی ها و تبلیغات سطح شهر برای انعکاس عملکردها استفاده کنند، گفت: مسئله سرمایه گذاری در استان، حجم صادرات، درآمد ارزی و احیای دریاچه ارومیه بسیار مهم بوده که باید اقدامات ارائه گردد.

این مسئول برگزاری متفاوت برنامه های تبلیغی- فرهنگی و خلاقانه، داشتن ویکرد اجتماعی و فرهنگی در اجرای برنامه ها، تزریق روحیه امید و نشاط در جامعه استان، بهره مندی از ظرفیت های نخبگان و هنرمندان و تشکل های غیر دولتی، استفاده از ظرفیت های رسانه ای و انعکاس فعالیت های فرهنگی انجام یافته دولت یازدهم و دوازدهم به خصوص سال آخر از اهداف کمیته فرهنگی و تبلیغی گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد.

حجت الاسلام خدایاری در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت پذیری در همه موراد بسیار مهم و ضروری بوده و در کنار اقدامات مثبت، باید کاستی ها هم ارائه گردد.

گفتنی است؛ ارائه پیشنهاد در برنامه هیا شاخص فرهنگی و تبلیغی از سوی دستگاه ها در طول هفته دولت، تدوین و انتشار عملکرد فرهنگی و تبلیغی دستگاه ها بصورت کتابچه و بروشور، فضاسازی خبری و اطلاع رسانی، فضاسازی تبلیغات شهری، دیدار با خانواده شهدا و حضور مدیران دستگاه ها در مساجد از اقدامات لازم این هفته می باشد.

 

کد خبر 957487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha