تجلیل از سادات در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی

به مناسبت عید غدیرخم از کارکنان وظیفه و پایور «سید» در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیرخم و در راستای اجرای سنت حسنه تجلیل از سادات، فرماندهی و عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی از کارکنان وظیفه و پایور که جز سادات بودند، تجلیل شد.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با انجام این رویداد فرهنگی گفت: تکریم خاندان عصمت و طهارت و سادات و گرامیداشت مناسبت های مذهبی یک وظیفه دینی است که در انجام آن باید اهتمام داشته باشیم.

 

امیر سرتیپ «علی حدادی  سامانی» افزود: عید غدیرخم بزرگترین عید شیعیان و بزرگترین اتفاق جهان هستی و تکمیل دین نبوی بوده که بر اساس وظیفه همگانی تکریم آن به خوبی و با بکارگیری ظرفیت ها انجام شود.

 

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید قربان، تصریح کرد: رهبری خود از سادات هستند که تکریم شخصیت ایشان با پیروی از توصیه ها و منویات ایشان لازم است.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی یادآورشد: سخنان و توصیه های رهبر انقلاب تاکنون نقشه راه کشور را مشخص و مسیر تعالی و جامعه را همراه کرده است و در سخنرانی روز عید غدیر اهداف دشمنان را تشریح کردند.

 

وی اضافه کرد: در این سخنرانی وظیفه همگان نسبت به نوع برخورد با اهداف دشمن مشخص شده و مردم اشرافیت کامل نسبت به وضعیت جهان پیدا کردند.

کد خبر 957549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha