بهره‌گیری از سنت اهل‌بیت در زندگی عامل سعادت بشر است

حجت الاسلام موسوی گفت: بهره‌گیری از سنت اهل‌بیت(ع) و بکارگیری آن در زندگی عامل سعادت دنیا و آخرت بشر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «جانمراد موسوی» تجلیل از "سادات" در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهارداشت: عید غدیرخم بزرگترین عید شیعیان است که تکریم این عید و بیان واقعیت ها و اتفاقات این روز برای نسل جوان و نوجوانان وظیفه شرعی و دینی است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: سنت اهل البیت(ع) در این اعیاد و مناسبت ها باید بیان شود و برای نهادینه و گسترش آن تلاش شود که بهره گیری از سنت اهل البیت(ع) و بکارگیری آن در زندگی عامل سعادت دنیا و آخرت بشر است.

 

وی با بیان اینکه بهره گیری از عنایت و شفاعت این بزرگان دینی فرصت رشد انسان است، خاطرنشان کرد: اطاعت و پیروی از توصیه های آن ها مایه خیر و برکت در دنیا و آخرت خواهد بود.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه تنها فرزندان حضرت زهرا(س) و سادات مورد توجه و محبوب نزد معصومین نیستند، یادآورشد: محبین و علاقمندان خاندان عصمت و طهارت همواره مورد توجه و لطف خداوند می باشند.

 

وی اضافه کرد: پیروی از خاندان عصمت و طهارت و ابراز علاقه به آن ها با گرامیداشت مناسبت های مذهبی، ما را به آن ها نزدیک و موجب بهره گیری از لطف این بزرگان و پرودگار می شود.

 

در این نشست از از کارکنان وظیفه و پایور "سید" در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اهدا شال سبز و پیام تبریک تجلیل شد.

کد خبر 957551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha