۵۰ کاروان شادی به مناسبت عیدغدیر در اهواز راه‌اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام جزایری از راه‌اندازی ۵۰ کاروان شادی به مناسبت عیدغدیر در اهواز خبر داد و گفت: همچنین در ۶ نقطه شهر اهواز پرچم «علی‌ ولی‌الله» به اهتزاز درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام علی جزایری» عصر امروز (چهارشنبه 15 مرداد) در جمع خبرنگاران، به برنامه‌های معاونت فرهنگی شهرداری اهواز به مناسبت عیدغدیر اشاره کرد و اظهار داشت: در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز از جمله این برنامه‌ها را راه‌اندازی 50 کاروان شادی خبر داد و تصریح کرد: محتوای این کاروان‌ها برگزاری سرود، تواشیح و جشن به صورت سیار در مناطق مختلف اهواز است.

 

وی با بیان اینکه همچنین در 6 نقطه شهر اهواز پرچم «علی ولی‌الله» به صورت نمادین به اهتزاز درمی‌آید اضافه کرد: برنامه‌نورافشانی و آذین‌بندی محلات اهواز با مشارکت مساجد و هیئت‌های مذهبی از دیگر برنامه‌های عیدغدیر است.

 

حجت‌الاسلام جزایری از تولید سه برنامه فاخر تلویزیونی در ایام غدیر خبر داد و عنوان کرد: این برنامه‌ها در ژانر معرفتی، سرگرمی و طنز است که از سیمای مرکز خوزستان پخش می‌شود.

 

وی با اشاره به اجرای 16 ویوارنگاره حجمی در مناطق مختلف اهواز خاطر نشان کرد: همچنین دیوارنگاره 300 متری برای دومین بار در شهر اهواز ساحل غربی کارون اجرا می‌شود و طراحی بصری ویژه‌ای به مناسبت ایام غدیر انجام خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز از تولید برنامه ترکیبی شاد سرگرمی و ورزشی با حضور هنرمندان ملی و ورزشکاران برجسته در روز عید غدیر از سیمای خوزستان خبر داد و ابراز کرد: اجرای 2 نمایشگاه شهری با آثار هنرمندان خطاط برجسته خوزستانی در 2 نقطه اهواز از اقدامات ویژه این معاونت ایام غدیر است.

 

کد خبر 957554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha