ضرورت مدیریت هزینه ها/ با نگاه انقلابی  بر مشکلات فائق آییم

فتح اللهی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی مدیریت هزینه داشته باشید گفت: با نگاه و عملکرد انقلابی از کم و و کاستی ها و مشکلات نمی هراسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز (چهارشنبه،۱۵ مرداد) در شورای اداری شهرستان رشت در سالن اجتماعات بانک ملی اظهار کرد: رسیدن به توسعه پایدار همکاری همگان را می طلبد.

 


فرماندار رشت به هفته خبرنگار و فعالیت های بی نظیر این قشر در اجتماع اشاره و اذعان کرد: اصحاب رسانه با قلم شیوایشان و انتقاد و پیشنهاد سازنده و تاثیر گذار در توسعه و آبادانی جامعه نقش به‌سزایی دارند.‌

 


وی با تاکید بر حفظ آرمان‌های شهدا در جامعه ادامه داد: امروز مسئولان و همگان در مقابل حراست از خون شهدا و آرمان های انقلاب وظایف خطیری را عهده دار هستند.


 
فرماندار رشت افزود:امروز ایران اسلامی در حساس‌ترین برهه بین المللی قرار دارد و دشمنان سعی بر این دارند که با تهدیدها و تحریم ها کشور را به زانو در آورند که با اتحاد و وحدت ملت ایران هرگز موفق نخواهند شد.

 

وی با تاکید بر اینکه با نگاه و عملکرد انقلابی بر مشکلات فائق خواهیم آمد خاطرنشان کرد: با این این نگاه در برابر کم و کاستی ها نخواهیم هراسید.

 

فرماندار رشت به در پیش بودن هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: همه ما در قبال مسئولیتی که داریم باید پاسخگو باشیم، این مسئولیت ها دائمی نبوده و در این مدت کوتاه از فرصت ها بهره گرفته و خدمت به مردم را سرلوحه برنامه ها قرار دهیم.

 

فتح اللهی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود فرصت برای توسعه و سرمایه گذاری را فراهم کنید، در این شرایط حساس همگان مسئولیم که دولت را یاری کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه برنامه ها و فعالیت ها نباید به کندی پیش رود گفت: هیچ گونه کم کاری و بهانه ای در این راستا پذیرفتنی نیست زیرا کندی در فعالیت ها مردم را از دولت ناامید می کند.

 

فرماندار رشت به موج دوم کرونا ویروس در گیلان اشاره و تصریح کرد: بی تفاوتی در این بخش مشکلاتی را برای جامعه ایجاد می‌کند.


فتح اللهی با تاکید بر اینکه کارمندان و مراجعه کنندگان در ادارات از ماسک استفاده کنند اظهارکرد: هیچ فردی بدون ماسک در ادارات حضور نداشته باشد، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی شیوع این بیماری را کاهش می‌دهد.


 وی خاطرنشان ساخت: در شرایط سخت اقتصادی مدیریت هزینه یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات است، در مصرف برق، گاز و آب تا حد امکان صرفه جویی شود.‌

کد خبر 957583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha