اطعام بیش از ۱۵۰۰ نفر در عید غدیر/ توزیع ۳۱۳ سبد کالا میان   نیازمندان آ‌برومند

حجت‌الاسلام حسین‌زاده با اشاره به توزیع سبدهای معیشتی در میان خانواده‌های بی‌بضاعت در دهه ولایت و امامت، گفت: به مناسبت عید غدیر خم بیش از ۱۵۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «سید محمدتقی حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اطعام بیش از 1500 نفر در روز عید غدیرخم از سوی مسجد جامع نظام مافی خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت هم 313 سبد کالا بین نیازمندان آبرومند توزیع می شود.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی (واقع در جنت آباد جنوبی) بیان کرد: در نظر داریم در روز عید غدیرخم به همت فعالان مسجدی کاروان شادی به منظور برپایی شور و نشاط در محله جنت آباد جنوبی برپا کنیم.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های دهه امامت و ولایت از سوی مسجد جامع نظام مافی ابراز کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت 20 راس گوسفند، 2 گوساله به ارزش 87 میلیون تومان در روز عید قربان ذبح و در میان 300 نیازمند توزیع شد.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی(واقع در خیابان جنت آباد جنوبی) با اشاره به اجرای 18 مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، گفت: توزیع 190 سبد کالا به ارزش 90 میلیون تومان، توزیع 313 بسته بهداشتی به ارزش 7 میلیون تومان،واریز 150 هزار تومان پول میان 250 نیازمند، ضدعفونی و سمپاشی معابر توسط فعالان مسجد، توزیع بیش از 40 هزار ماسک و گان بخشی از کمک های مومنانه ای  است که در این مسجد انجام شده است.

 

وی توزیع حواله 25 هزار قرص نان به ارزش 40 میلیون تومان، طبخ و توزیع 1200 پرس غذای گرم بین نیازمندان، آزادی یک زندانی، پرداخت وام قرض الحسنه به نیازمندان، طبخ و توزیع 20 هزار افطاری را بخش دیگری از کمک های مومنانه به نیازمندان آبرومند برشمرد.

 

وی همچنین به تولید ماسک و توزیع در میان افراد بی بضاعت اشاره کرد و گفت: تاکنون 60 هزار ماسک تولید و به مراکز درمانی ارسال شده و علاوه بر آن 313 بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

امام جماعت مسجد جامع نظام مافی(واقع در خیابان جنت آباد جنوبی) تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از خطبه غدیر، نقاشی، پویش تزئین منازل با عنوان «هر خانه، یک هیئت» همراه با اهدای گل بخش دیگری از برنامه های تدارک دیده شده برای دهه امامت و ولایت از سوی این مسجد است.

 

گفتنی است، مسجد جامع نظام مافی مسجدی واقع در منطقه 5 تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است. این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال منطقه همواره در دستگیری و حمایت از نیازمندان پیشتاز بوده و است.

کد خبر 957600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha