رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر دولت لبنان را تهدید به نابودی زیرساخت‌ها کرده بود

کنعانی مقدم به تهدیدهای آشکار رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در همین ماه‌های اخیر چند بار دولت لبنان را تهدید به نابودی زیرساخت‌ها کرده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حسین کنعانی مقدم» شب گذشته (چهارشنبه 15 مرداد) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با بیان اینکه نیترات آمونیوم برای انفجار به چاشنی انفجاری نیاز دارد، به تهدیدهای آشکار رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در همین ماه‌های اخیر چند بار دولت لبنان را تهدید به نابودی زیرساخت‌ها کرده بود.

 

کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: ارتش رژیم صهیونیستی چند سال پیش تصویری از این منطقه منتشر کرده بود و با این ادعا که حزب الله در این مکان موشک تگهداری می کند، تلویحا از حمله به آن خبر داده بود.

 

این کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: برای انفجار بیش از ۴۵۰ هزار تن مواد، یا باید چندین چاشنی وجود داشته باشد یا باید از موشک استفاده کرد.

 

کنعانی مقدم افزود: اگر این حادثه، اقدامی خرابکارانه باشد، به دست کسانی رخ داده است که به دنبال تضعیف دولت لبنان و به هم ریختن این کشورند.

 

کنعانی مقدم درباره عاملان نگهداری نیترات آمونیوم در بندر نیز گفت: محموله نیترات آمونیوم ۶ سال قبل با یک کشتی با پرچم مولداوی از گرجستان به بیروت حمل می‌شود، اما به بهانه نقص فنی، محموله در بندر بیروت تخلیه مي شود و سعد حریری به سرعت دستور مصادره و نگهداری آن را صادر می‌کند./

کد خبر 957633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha