توزیع ماسک چند لایه نانو در کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: به منظور رفاه حال مردم به ویژه اهالی مسجد، ماسک چند لایه نانو به قیمت مناسب در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» توزیع می شود.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور رفاه حال شهروندان به ویژه اهالی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» و اهالی مسجد جامع جهرم، توزیع ماسک چند لایه در دستور کار این کانون قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد جامع جهرم، افزود: این ماسک ها در بسته های 50 عددی و به قیمت مناسب تهیه شده و میان متقاضیان توزیع می شود.

 

وی با اشاره به نحوه دریافت ماسک نیز گفت: متقاضیان باید برای تهیه ماسک به دفتر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، واقع در روبه روی مسجد «جامع» جهرم مراجعه کنند.

 

نیکجو با اشاره به زمان فعالیت عرضه ماسک های چند لایه نانو، عنوان کرد: اعضای این کانون فرهنگی و هنری، هر شب پس از نماز مغرب و عشا آماده عرضه ماسک میان متقاضیان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز به همت و تلاش اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده بود، گفت: در این کارگاه روزانه صدها عدد ماسک تولید و پس از استریل شدن میان مردم و مراکز درمانی توزیع شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با اشاره به اینکه در ایام شیوع بیماری «کرونا»، اعضای این کانون با تلاش شبانه روزی خود در خط مقدم مقابله با این بیماری حضور داشتند، خاطرنشان کرد: توزیع بسته های مواد غذایی در چند مرحله، گندزدایی و ضدعفونی معابر و خیابان ها، توزیع بسته های بهداشتی و... از جمله برنامه هایی بود که به همت جوانان مسجدی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، در ایام کرونایی انجام شده است.

کد خبر 957636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha