بیش از هزار پُرس غذای گرم برای نیازمندان طبخ می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عج) منطقه ویلاشهر بجنورد گفت: به مناسبت عید غدیر خم، بیش از هزار پُرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود.

«علی نامور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد اظهارکرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت و جشن عید غدیر خم، هزار و 100 پُرس غذای گرم در منطقه ویلاشهر طبخ و بین نیازمندان و محرومان توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان (عج) منطقه ویلاشهر بجنورد افزود: این اقدام امروز پنج شنبه با طبخ 200 پرس غذا، روز جمعه 500 پرس و روز شنبه مصادف با عید غدیرخم، 400 پرس غذای گرم تهیه می شود.

 

نامور به راه اندازی کاروان شادی ویژه عید ولایت حضرت امام علی (ع) به همت فعالان مسجد هم اشاره و اظهارکرد: اجرای گروه سرود  نوجوانان مسجدی و اعضای کانون در دو گروه «کانون ولایت» و «پیروان ولایت» و  مداحی و مولودی خوانی در مناطق مختلف بجنورد هم به صورت اجراهای خیابانی، برنامه ریزی شده است.

 

وی با بیان اینکه کاروان شادی  ابتدا عصر  روز جمعه هفدهم مرداد ماه در شهرک حکمت بجنورد و منطقه ویلاشهر حضور می یابد، افزود: حضور در خیابان تختی و شهرک فرهنگیان بجنورد همزمان با عصر روز شنبه هجدهم مرداد مقارن با عید غدیر، بخش دیگر برنامه جشن شادی این کانون به شمار می رود.

 

 

کد خبر 957660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha