امام علی(ع) پیروز میدان جامعه انسانیت است

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه امام علی(ع) پیروز میدان جامعه انسانیت است، گفت: در هیچ جای پرونده انقلاب اسلامی ایران تعدی به دیگران به وجود ندارد، عقیده ما دفاع از خود و از مظلومان عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۱۶مرداد) در دیدار با جمعی از همرزمان و دوستداران شهید سرلشکر حاج محمدناصر ناصری ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران مومن، اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر عالم اسلام را مخصوصا شهید بزرگوار سردار ناصری گرامی می داریم و به ارواح طیبه آن ها سلام و درود می فرستیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز دنیا در دو قطب قرار گرفته است، افزود: یکی جبهه ایمان به پیشوایی نظام مقدم جمهوری اسلامی ایران و دیگری جبهه استکبار به سرکردگی غرب است که تفاوت این دو جبهه در نوع اندیشه آنها است.

 

وی بیان کرد: اندیشه‌ای که بر اساس فطرت، عقل، علم و وحی باشد تمام این هستی را از خدا، خود و دیگران را امانت پروردگار می داند و بر این اساس مسئولیت حفظ امانت را بر عهده دارد، اما طرف مقابل که منهای خدا است و به تعبیر خودشان یک حیوان اقتصادی است، تنها به دنبال کشتار انسانها یا تخریب شهرها و کشورها هستند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه هیچ آفتی برای بشر بدتر از اندیشه بد، اثر سوء ندارد، عنوان کرد: استعمارگران در هرکجا که قدم گذاشته اند فتنه، جنگ، تخریب، آوارگی و کشتار به بار آورده اند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز تنها جریان سیاه پوستی که زیر زانونی پلیس آمریکا نمی تواند نفس بکشد نیست، گفت: بلکه آنها زانوی خود را بر روی گلوی همه ملت ها قرار داده اند و بر اساس این عقیده به مردم هیچ کشوری اجازه نفس کشیدن نمی دهند.

 

وی  در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سرگذشت شهید بزرگوار سردار ناصری، شهید کاوه، سردار قاسم سلیمانی و... را نمی توان با قلم و سخن بیان کرد، افزود: در هیچ جای پرونده انقلاب اسلامی ایران تعدی به دیگران به وجود ندارد، عقیده ما دفاع از خود و از مظلومان عالم است و معتقدیم که هیچ کمالی بالاتر از این وجود ندارد و این عین دین ما است و پیروز میدان ما نیز ما خواهیم بود.

 

آیت الله عبادی عنوان کرد: ما به تبعیت از مولی متقیان حضرت امام علی(ع) پیروز میدان خواهیم بود که امام علی(ع) پیروز میدان جامعه انسانیت است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه استعمارگران دارای پرونده ای کثیف هستند، ادامه داد: آنها از کشتن هشتاد میلیون جمعیت بومی آمریکا گرفته تا جنایت هایی که بعد از رسیدن به عرصه سیاسی بین المللی در جهان انجام داده اند که نمونه آن را امروز می توان در کشور لبنان عزیز مشاهده کرد.

 

وی تاکید کرد: لبنان پیروز است و شکست نمی خورد و این اتفاقات اسناد پیروزی است و مطمئنا استعمارگران از اریکه قدرت پایین خواهند آمد.

 

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: به امید خداوند متعال یگانگی ها در جامعه توحیدی قوی تر خواهد شد، جهان آبستن حوادثی است که اگرچه دردمند است اما پیروزی ها پشت سر آن قرار دارد و این وعده خدا است.

کد خبر 957716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha