خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند

آریانفر، گفت: امروزه خبرنگاران درانعکاس اخبار به عنوان افسران جنگ نرم در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، امیر سرتیپ ستاد فرهاد آریانفر امروز (۱۶ مرداد )در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در قرارگاه ارتش برگزار شد، اظهار داشت: امروزه خبرنگاران در عرصه ی مقابله با ابر خبرگزاری‌های بزرگ مثل اسوشیتدپرس،  رویترز و سایر خبرگزاری‌های که به عنوان ابزار جنگ نرم دشمن عمل می‌کنند قرار دارند. 


وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران با ایثارگری، صداقت، هوشمندی و تیزبینی خود در انعکاس واقعیت ها و نقدهای وارد به جامعه عملکرد خوبی داشتند .و ما به آنها افتخار می‌کنیم و برای کار بسیار بزرگ آنها ارزش خاصی قائل هستیم.

 

فرمانده ارشد آجا در غرب کشور افزود: خدا را شاکر هستیم که خبرنگاران تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و با نگاه ارزشی به کار خود مخلصانه در این راه قدم برمی‌دارندزیرا توسعه و پیشرفت کشور در عرصه فرهنگ و فکری مرحوم تلاشهای بی شائبه خبرنگاران است.


 آریانفر با اشاره به اینکه خبرنگاران در تمامی عرصه های حضوری فعال و چشمگیر دارند، تصریح کرد: خبرنگاران فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر هستند آنها چشم بینای مردم و جامعه و هدایتگر راهبردهای بلندی هستند که مسئولین برای توسعه کشور ترسیم می‌کنند.

 

گفتنی است، در پایان مراسم از خبرنگاران فعال با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

کد خبر 957743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha