مدیر ستاد فهما آذربایجان‌غربی از خبرنگاران شبستان تقدیر کرد

به مناسبت روز خبرنگار مدیر ستاد فهما آذربایجان‌غربی با حضور در خبرگزاری شبستان از خبرنگاران تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان‌غربی، «حجت الاسلام اباذر بیگی»،  به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری شبستان بازدید کرد و این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

مدیر ستاد فهما آذربایجان‌غربی، در این دیدار با اشاره به نامگذاری 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی به نام روز خبرنگار توسط شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار کرد: در این روز باید از خبرنگاران و زحمت کشان عرصه خبر و رسانه تجلیل کرد و اصحاب رسانه در دوران مختلف انقلاب به ویژه دفاع مقدس همیشه در صحنه بودند.

این مسئو.ل افزود : اختصاص يك روز به يك حرفه و يا يك شغل به اين معنا نيست كه ما زحمات خبرنگاران را در طول سال ناديده بگيريم و اين قشر فعال و سختكوش جامعه بدون هيچ ادعايی همواره در راستای اهداف و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي قدم برداشتند.

بیگی با بیان اینکه شایستگی های تبلیغی و ترویجی خبرگزاری شبستان به عنوان یک رسانه حوزه دین، فرهنگ و اندیشه قابل تقدیر است، اظهار کرد:  خبرنگاران این رسانه توفیق فعالیت و مشارکت در فعالیت های دینی و فرهنگی جامعه اسلامی ایران را دارند و رسالت این خبرگزاری در این راستا بسیار مهم و قابل تقدیر است.

این مسئول با اشاره به فرا رسیدن عید غدیر، تصریح کرد: ثمرات  و برکات ولایت پذیری بر ۴ رکن استوار است.

وی ادامه داد: قبولی و عروج اعمال، نظم و اتحاد جامعه، تطهیر انسان ها و بازتاب زیبای ولایت در دنیا و آخرت  از ارکان ولایت پذیری است.

گفتنی است؛ هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

 

 

 

کد خبر 957778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha