سه شنبه های تکریم منویات مقام معظم رهبری را نسبت به خانواده های شهدا عملیاتی می کند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سه شنبه های تکریم به مدت ۱۴هفته در استان اجرایی می‌شود، گفت: سه شنبه های تکریم منویات مقام معظم رهبری را نسبت به خانواده های شهدا عملیاتی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت‌الاسلام مهدی پودینه» در دیدار با خانواده شهید محسن ذوالفقاری بیان داشت: سه شنبه های تکریم یکی از  ویژه برنامه‌های  گرامیداشت چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حالی به دیدار با خانواده شهید محسن ذوالفقاری آمده ایم که ششمین هفته سه شنبه های تکریم را پشت سر گذاشتیم.

 

پودینه تصریح کرد: سه شنبه تکریم را هفته آینده در منطقه سیستان خواهیم داشت که در این دیدار از طریق ویدیو کنفرانس با تهران ارتباط برقرار می کنیم.

 

وی با بیان اینکه سه شنبه های تکریم به مدت ۱۴هفته در سیستان و بلوچستان اجرایی می‌شود، افزود: تکریم شهدا یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده که در راستای منویات رهبری سه شنبه های تکریم شکل گرفت.

 

همچنین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این دیدار یادآور شد: شهید محسن ذوالفقاری یکی از ۲۳ شهیدی بود که در حادثه تروریستی تاسوکی به شهادت رسید.

 

پالاش با اشاره به اینکه حرکت تروریستی تاسوکی جنایتی بود که هیچگاه به فراموشی سپرده نمی شود، گفت: شهدای تاسوکی جاودانه بودند و برای همیشه یاد و خاطره آنها زنده خواهد بود.

 

وی افزود: به برکت خون شهدای تاسوکی وحدت در بین مردم استان ایجاد و نیز قاتلان آنها لعن شدند.

کد خبر 957842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha