نامگذاری اولین میدان خبرنگاران گیلان در آستارا

اولین میدان خبرنگاران استان گیلان مزین به نام شهید محمود صارمی در شهرستان مرزی بندر آستارا نامگذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار اولین میدان خبرنگاران استان گیلان مزین به نام شهید محمود صارمی عصر امروز(پنجشنبه، ۱۶ مرداد) با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، شهردار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئول کانون بسیج رسانه، خبرنگاران و جمعی از شهروندان آستارایی نامگذاری شد.

 

این میدان در مساحت ۶۲۰ متر مربع در ابتدای ضلع شمالی بلوار بسیج بندر آستارا واقع شده است.

 

«آرش جوهری» در آیین نامگذاری و رونمایی از تابلوهای میدان خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: میدان خبرنگاران به پیشنهاد بسیج رسانه بندر آستارا و پس از تصویب در شورای نامگذاری معابر و با مشارکت سپاه ناحیه، شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا نامگذاری شد.

 

مسئول کانون بسیج رسانه بندر آستارا افزود: نامگذاری میدان خبرنگاران در راستای ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و شهادت ‌طلبی و ارج نهادن به مقام خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم بنا به فرموده مقام معظم رهبری انجام شد.

 

جوهری به نصب ۲ تابلو در میدان خبرنگاران مزین به نام شهید محمود صارمی اشاره کرد و گفت: برای نصب این تابلوها شهرداری بندر آستارا، ۱۵ میلیون ریال هزینه کرده است.

 

گفتنی است، ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در حمله گروهک تروریستی طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان در سال ۷۷، به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

کد خبر 957869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha